Yksi blogi ei enää riitä, niinpä perustan tänne useita. Tämä on tavoiteblogi: olen laihdutuskuurilla ja haluan näyttää hyvältä. Niinpä laitan tänne kaikki mokani ja onnistumiseni, ihan omaksi ilokseni. Jos joku inspiroituu tästä - hyvä hyvä, jos joku närkästyy, omapa asiansa.

Okei, tänä aamuna 173 cm pitkä olemukseni painoi 59,7 kiloa. Painoa olen yrittänyt saada alas jo reilun kuukauden verran. Aloittaessani painoin lähemmäs 64 kiloa, joten olen jo saanut ostettua uudet, kokoa pienemmät farkut=)

Laihdutan terveellisesti, laitan tänne päivärytmini myöhemmin.

Olen alkanut aikuistua, ja pukeudun nykyään mustaan ja joskus farkkuihin. Kesäisin osaan käyttää myös värejä, mitä teini-ikäinen minä oli vannonut olla tekemättä koko elämänsä ajan. Siitäs sai.

Hiukseni ovat pakkomielteeni. Kampaamokäyntini yleensä epäonnistuvat, joten tulette vielä kuulemaan paljon mielipiteitä siitä, mitä olisi voinut tehdä toisin. Juuri nyt minulla on vino otsatukka ja loput hiukset roikkuvat vyötärölle asti.

Täytyy mennä, jatketaan myöh=)